Story of Sanna

Livet på Hawai'i

"Ledig"

Publicerad 2012-10-13 10:55:35 i Allmänt,

Japp, idag var jag ju "ledig". Min professor är borta så jag hade ingen lektion och har ingen på måndag heller. Men i stället så kunde man göra en extrauppgift och maila till honom. Han la upp några filmer idag som vi kunde titta på och sen svara på lite frågor och maila in till honom innan 10 ikväll. Det var ju lättare sagt än gjort. Internet i våran lägenhet suger så det tog hur lång tid som helst att kolla igenom filmerna. Och frågorna var skitsvåra! Nu är jag nervös för mid-term nästa måndag om dom frågorna kommer vara i klass med detta. Det har iaf tagit mig hela dagen.. Måste iofs erkänna att jag blev distraherad hela tiden av typ Facebook och YouTube, men ändå.. :P 
Vid 5 kännde jag iaf att jag behövde en paus så jag packade väskan och gick till stranden. Hann fram lagom tills solen gick ner, det är så sjukt vackert!! Det är kul också hur folk flockas vid strandkanten precis när solen försvinner för att ta kort.. :P
När jag kom hem fortsatte jag med läxan tills den blev klar, så nu är den iaf inskickad.
 
Just nu sitter jag och väntar på att en kompis ska svara så jag vet var jag ska.. Sk a gå ut en sväng men det kan ju vara bra att veta var.. Antar att dom redan gått iväg eftersom jag blev så sen, vet iofs ändå inte var dom bor..
Så så länge sitter jag här och skriver till er. :)
 
Här är lite bilder från idag:
 
 
Oj nu råkade jag lägga in dom stora så det blir jättelångt inlägg men jag orkar inte ändra så ni får stå ut..
 
Nu fick jag svar fårn min kompis, dom var kvar hemma men skulle gå snart så jag ska göra mig klar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna

Den här bloggen handlar om mig och mitt liv på andra sidan jorden. Jag bor och pluggar på Hawai'i och kommer att skriva om allt från skola till fest till utflykter. Så häng med på min resa!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela