Story of Sanna

Livet på Hawai'i

Bortglömd blogg

Publicerad 2012-10-18 21:22:53 i Allmänt,

Har inte riktigt haft tid/ork/lust att blogga senaste dagarna. Har haft sjukt mycket att göra i skolan. I måndags skulle jag lämna in 2 arbeten i geografin. Igår, onsdag, skulle jag lämna in ett ganska jobbigt arbete i hälsan, som jag hade skjutit upp alldeles för länge så det var bara sätta fart.
Satt hela tisdagskvällen med det och lite igår på håltimmen, men klart blev det iaf! Äntligen!
 
I måndags var vi och tog en drink på Bar 35 som är en av våra favorit barer. Den ligger i Chinatown så typ precis vid skolan. Dom har Happy Hour hela måndagen så vi var där och tog 2 drinkar, vara bara där i lite mer än en timme, sen åkte vi hem och sov. 
 
Igår var vi och handlade efter att Paulina slutade skolan, vi var riktigt produktiva!! Har äntligen fixat klart utstyrseln inför Halloween!! Ska ju på en pre-Halloween fest nu på fredag så det var dags att bli klar nu! Tänker inte säga nåt mer om det utan bilder kommer efter fredag! :)
Det andra vi köpte var ingredienser till fredag, tror jag nämde det, vi sk aju ha lite fest här i lägenheten med mat från allas hemländer och vi kom på att vi ska göra en smörgåstårta!! Sjukt bra ju! Så vi var och handlade till det, ska lägga ihop den ikväll så kan vi bara dekorera den imorn, lär ju vara rätt trångt här i köket ändå då! :)
Ser fram emot fredagen sjukt mycket iaf!!
Trivs så himla bra här i lägenheten just nu, det är så bra stämning! Eller vi är ju 10 stycken som bor här och vi är väl 6 stycken som faktiskt umgås, dom andra sitter bara på sina rum. Men det gör inget för vi har kul ändå! :)
 
Hade som vanligt massa saker jag skulle skriva men jag glömmer alltid bort det när jag väl sitter här! :P
Ajuste en sak jag skulle skriva som är bra med Hawaii, hahahah! Eftersom det är så varmt så är typ alla killar som är ute och springer här shirt-less! Det är oftast en positiv sak! hahahaha
 
Jahapp, jag återkommer väl om jag kommer på nåt mer jag skulle skriva om, ha det bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna

Den här bloggen handlar om mig och mitt liv på andra sidan jorden. Jag bor och pluggar på Hawai'i och kommer att skriva om allt från skola till fest till utflykter. Så häng med på min resa!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela