Story of Sanna

Livet på Hawai'i

3 dagars helg

Publicerad 2012-11-12 03:12:08 i Allmänt,

Ojoj, tiden går undan, vips så hade det visst gått en vecka sen jag skrev sist.
 
Har varit fullt upp som vanligt.. Inlämningar och prov i skolan..
I tisdags skrev vi iaf på kontraktet för lägenheten, skönt!! Nu har vi typ nedräkning här hemma tills vi äntligen ska flytta.
 
Imorgon, måndag, är det Veterans Day, vilket betyder att vi är lediga från skolan, wohooooo!! Så i fredags efter skolan åkte jag till stranden och sen chillade jag resten av dagen, kommer typ inte ihåg.. :) Igår blev det stranden, lite promenad och mera chill. Idag har det blivit stranden, mat-inhandling och nu måste jag ta tag i lite studier, men det går inge vidare med det kan jag säga. Imorn är vi några stycken som tänkte försöka ta oss till Hanauma Bay, typ 30-40 minuter härifrån.
 
Känns som att det kommer vara typ 2 lite "lugnare" veckor nu, vanliga läxor såklart men inte så mycket prov och sånt. Sen kommer slutspurten, oj vad jag inte längtar till det!
 
Har inte hänt nånting alls som är kul att skriva om så jag tänker helt enkelt inte skriva mer nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna

Den här bloggen handlar om mig och mitt liv på andra sidan jorden. Jag bor och pluggar på Hawai'i och kommer att skriva om allt från skola till fest till utflykter. Så häng med på min resa!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela